Kızlar bebeğim 37 günlük son günlerde sürekli kucağımda durmak istiyor. Babasinda bile durmuyor. Kız kardeşim de benimle kalıyor şu 40 gün dolana kadar. O da sağolsun ilgilenmeye çalışıyor onda da durmuyor. Kucağıma gelince susuyor sakinlesiyor. Ona da acıyorum yazık havalar sıcak yani kucakta hıc rahat değil bence ama hep göğsümde olmak kucağımda olmak istiyor. Aniden ağlamaları başladı. Yani ilk bebeğim ve acemiyim zorlanıyorum endişeleniyorum böyle olduğunda. Duyduğum kadarıyla belli atak dönemleri oluyormuş bebeklerin. Acaba onunla ilgili olabilir mi ki?