Ges-25 Zala Huysuzlugu yok her zaman ki hali, gece de biraz az yapmış bez tam dolmamış gündüz biraz daha iyi yaptı. Sizin nasıldı probleminiz bebeğiniz ne kadarlık acaba ?
Zala Ges-25 yok hava sıcak altını aç poşeti yapıştırıp başında bekleyede bilirsin veya emzirirsen daha çabuk çiş yapar. Evde alınca kolay ama hastane köşelerinde çok zor
gamzeyildirim35 Ges-25 kusura bakmayın bizim için o aylar çok geride kaldığı için bir.anda unutmuşum haklısınız o aylarda su verilmez.