[silindi] Kızlar bebeğim 9.5 aylık yeşil kaka yapmaya başladı kullandığımız mamayla ilişkili olabilir mi
DaisyMom [silindi] mamadan kaynakli olabilir.Ama kakanin rengi sari veya yesil normal kabul ediliyor.Benim kizimda aptamil ar kullairken sari bebelac nuticonfor kullanirken yesil yapiyor.
prenses10 [silindi] wvet mamadan kaynaklı. Comformil mamada demir takviyesi var o yeşil yaptırıyor. Biz kullandığımız süre boyunca hep yeşil kaka yaptı ve kokuluydu.
Merve-HanifeDuru Yeşil sebzede yedirdiyseniz ondanda olabiliyor mamaların içinde demir vitamini olduğu için onlarda bazen yeşil kakaya sebep olabiliyor herhangi kusma ishal ateş huzursuzluk yoksa normal