1prens1prensesannesii Kızlar kayınvalidem şuan korona.. Karantina da.. Haftaya çarşamba bitiyor karantinası. Bittikten kaç gün sonra dışarıya çıkabilir? Yani insanlarla görüşebilir?
Saitkereminannesi 1prens1prensesannesii Biz bittigi gün çıkmıştık ama kalabalığa girmemiştik sadece açık alanda sakin yerde yürüyüş yapmıştık iyi hissediyorsa hava almak için çıkabilir
ataninannesii 1prens1prensesannesii yani soyle dusunun calisan biri olsaydi karantina bittigi gun ise baslamak zorundaydı.demek ki risk kalmiyor, o yüzden on dört gun biter bitmez çıkabilir bence üstüne beklemesine hic gerek yok.
1prens1prensesannesii prenses10 14 gün olmuş şuan karantina süresi yine.. Şuan iyiler de.. Düğünleri var acaba ne zaman çıkabilir kendisi de bilmiyor çok net bilgi vermemişler