Oğlum 3 yaşını dolduracak 1 aydır gündüzleri bez bağlamıyorum çişini söylüyor hatta kakasını da tutuyor yapmıyor ara sıra kaçırıyor sadece. Geceleri uyurken bezi bağlıyorum uyandığında çıkarıyorum. Bu şekilde bezli bezsiz karmaşası yaşar diye korkuyorum. Birlikte yatıyoruz bezsiz yatırsam yatağa yaparsa diye korkuyorum. Gece uyandırıp çiş yaptırmak zor oluyor mu? Nasıl yapmalıyım?