Partk canm benm oğlumda iki hafta önce oldu. Aynı şekilde ateşi yoktu ama sürekli aglıyordu. Aşı yeri agrıyor diye düşündüm. Hatta forumda yazdım. Çoğu kişi aynı durumu yasamıs. Akşamda ateşi çıkmıstı. Ertesi gün normale dönmüştü. Aşı yeri şiştiyse kolonyalı pamukla pansuman yap canım. Geçmiş olsun.