Sadecezeynep Kızlar göz muayenesi bu ayda mı yapılıyor bebeğim yarın 3 aylık oluyor en son rutin doktor kontrolüne 1 aylıkken götürmüştüm bi sıkıntı yoktu şuanda 2 gündür bebeğimin kakası kokulu gibi bi de kaka yaparken ıkınıyor normal mi doktora mı götüreyim
elifhanimm Sadecezeynep öhm ,bebekler için yaşamın ilk 2 yılı çok önemlidir ve takip edilmelidir. Her ay götürmeniz gerekiyor,kilo baş çevresi boy takibi için en azından.
Sari Sadecezeynep valla biz ilk ay ve ikinci ayda gittik göz muayenesi ve kalça çıkıklığına baktı üçüncü ayda gelin normal kilo takibi falan gibi şeyler için çağırdı sağlık ocağına her ay çağırdıkları için çocuk doktoruna gitmedik bi sıkıntı olmayınca gitmek istemiyorum doktora
Mucizem-Sare54 Sadecezeynep haberiniz olsun 3 ayı gecemsin bebeginiz daha dün yaptırdım göz muaynesini 2 ay 22 günlüktü 1 ayı gecicek 3 ayı gecmicek diyolardi
GoGirl Sadecezeynep ben ilk 1 yil her ay goturdum ama ilk 6 ay ozellikle her ay doktora gtmekte fayda var
Kadifemsii Sadecezeynep ek gıda dönemine kadar her ay gittik gidilmesi de gerek. 6. Aydan sonra doktorumuz 9. Ayda gelin tahliller var dedi pandemiden ötürü 9. Ayda gelin dedi. Ama rutin kontrolleri ihmal etmeyin derim göz içinde biz 2 ayda gittik