Arya21_ Kızlar bestlak damla kullananlar yardımcı olabilirler mi günde 3 defa 20 damla yazıyor siz nasıl kullanıyorsunuz etkisini gördünüz mü?? Sütünüzde artma oldu mu??
Kusannesi Arya21_ valla ben dogum yaptıgımda hastaneden cıkmadan hemsiremiz eşime aldırmıştı git al diye. İlk 1 ay kullandım o kadar süt yaptıki bana. Gerçekten çok etkisini gördüm. Günde 5-6 kez 20 damla kompostolara damlatıyordum
Arya21_ Prensesimmmm1 bende sezeryan yaptım sütüm gec geldi ama az geliyor yine de birde göğüs ucum yok bir tarafında çok zor oluyor 😣😣
Hazalce Ben Doğumun haftası içmiştim 1 şişe bunun yanı sıra çok dinlenip ve rezene içmiştim faydası hepsinden mi bilmem çok güzel artmıştı 🧿
Yade012 Arya21_ çok işe yaramıştı bende aynı yazıldığı gibi kullandım hiç aksatmadan. Beslenmemede çok dikkat ederek onuda ek takviye alarak kullanıyordum ve oğlumu 2 yaşına kadar emzirdimm. Onun katkısı çok diye düşünüyorum o kadar emzirişime
ikicocukluAnne_ Arya21_ günde 3 defa 20 şer damla evet ilk günden kullanmıştım doktor yazmış bilmiyordum süt arttırdığını baya çoğalmıştı sütüm 3. Ayda yine aldım ama işe yaramadı galiba ilk kullanımda işe yarıyor bilemedim
Elfydr Arya21_ ben o kadar çok kullandım ki . Ama bence psikolojik ya. O damlanın bana iyi geldiğine, damla kullandığım zaman sutumun arttığına kendini inandirmistim. Ama ise yariyordu. 😁 günde 3 defa 20 damla evet.
Prensesimmmm1 Arya21_ ayy daha çok küçük bide ucu tutmasın zaten acır göğsün kahverengi yeri tam kavraması gerekiyor doğru emmesi için emmdikce uc çıkıyor zaten