Yasanixxx Bebevita devam sütü kullanan var mı arkadaslar ben bebelac kullanıyorum ayda 4 paket tuketiyoruz bütçemizi aşıyor bazen bebevita daha hesaplı nasıl olur kullansam??????
Wolverine Yasanixxx bebevita hippin markasi. Ebebekte de satılıyor. Bir kaç kez oğluma meme reddi yaptığı dönemde icirmistim.
Ssultannn Yasanixxx ben kullanıyorum canım bir ay olmadı geçeli öncesinde hipp ve sma kullandım bende bir süre sonra istemediği için bebevitaya geçtim sevdi kızım
Mlke301020 Yasanixxx kokusu bana çok kötü geldi bi kere deneyeyim dedim oğlum içmedi öğürdü bende kokladım çok tuhaf kokuyor.
Deletedmom0099 içinde yüksek oranda pirinç unu ve nişasta var fiyatı da bu yüzden uygun, bence bulaşmayın derim bebelacta uygun fiyatlı bizim burada eczane de 900 gramı 75 lira mesela