Uykusuzz_momm ben de kızıma şarkı açıyorum ses bombasının şarjı bitince mecbur TV den açıyorum bakıyor 3-5dakika
Otizme sebep olmuyor canım eğer bebek otizmliyse TV ileri seviyeye sebep oluyor bunu insanlar ne zaman anliycak bilmiyorum korkma yani
Ama tv 2yastan önce önerilmiyor ben ebemize sordum çocuk gelişimci arkadaşıma sordum 3-5dakika dan bişey olmaz saatlerce bakması zararlı dediler hızlı geçişlerden dolayı gerçek dünyaya adapte olamıyorlar ve konuşma geriliği oluyormuş gibi gibi bir çok sebep yani hafta da 1 ya da 2kere açarım tuvalete giderken açıyorum 1dakika bakar yani sonra kapalıdır