Bizde 3 ay 20 günlüğüz oyun halısında vakit geçirmeyi çok seviyor sallanan oyuncaklarla kendi kendine konuşuyor eline almaya çalışıyor, zeka kartlarını gösteriyorum onlarıda çok seviyor, sesli hikaye kitabı aldım onu dinletiyorum gösteriyorum baya mutlu oluyor, elektrikli 4moms anakucağında biraz vakit geçiriyor dönencesindeki oyuncaklara falan bakıyor konuşuyor, camdan bakıyoruz, 2-3 tane şıngırağı var onlarla oynuyor, hikaye kitabı almıştım iyice bana odaklandığı zamanlarda hikaye okuyorum günümüz böyle geçiyor şuan gelişimini desteklemek amaçlı neler yaptırmalıyım bilmiyorum aklıma gelenler bunlar