Miniminimini Cingirak hariç nasil oyuncaklar aldınız 2 3 aylik bebeklerinize fikirlere açığım şimdiden teşekkürler
qwrt1245 Miniminimini bebeğim 4 aylık 3,5 aylıkken bir şeyleri tutmaya başladı. 2-3 aylıkken çıngırak ve yumuşak oyuncaklar yeterli oluyor benim kızım sürekli oyun halısında oluyordu. 3 aydan sonra da yine çoğunlukla oyun halısında vakit geçiriyoruz ama daha çok tutup ağzına götürebileceği vurunca ses çoktan şeyler kullanmaya başladık şunlar gibi mesela https://www.fisher-price.com/tr-tr/product/neseli-tembel-hayvan-bebek-arabasi-oyuncagi-ghl39 https://www.fisher-price.com/tr-tr/product/neseli-marakas-blt33 https://www.fisher-price.com/tr-tr/product/renkli-tef-blt37
hanasil Bizdede şıngıraklar, yumuşak oyuncaklar, zeka kartları, geçenlerde sesli hikaye kitabı aldım onu dinletiyorum sayfalarına falan bakıyor hoşuna gitti baya
qwrt1245 Mom587 2 aylıkken koymaya başladım benim oyun halımın üstünde hem renkli hem siyah beyaz oyuncaklar vardı siyah beyazı daha iyi algıladıkları için o aylarda sürekli o kısma bakıyordu 3. Aydan sonra diğer renkli oyuncakları keşfetmeye başladı 3,5-4 ay arası artık oyuncakları tutup ağzına götürmeye başladı. Bence ne kadar erken o kadar iyi el göz koordinasyonları daha çabuk gelişir
Mom587 qwrt1245 benim bebeğim 80 günlük kolik pek durmuyor. Oyun halisini çıngırak oyuncaklar aldım ama daha ilgisini çok çekmedi. Oyun halısında 5 7 dk duruo ağlıo sonra. erken mi yoksa kizimdami problem var diye düşündüm. Ilk bebeğim tecrubezizim
qwrt1245 Mom587 erken daha henüz ilgisini tam çekmez sıkılır 3,5 ay civarı anlıyorlar oyuncakları. Tutma yakalama ağza götürme istekleri olmadığı için daha sıkılıyorlar oyun halısından sürekli deneyin ama kısa kısa koyun çok normal sıkılması