Dyunak Oğlum 10 aylık Erikli suyu kaynatıp ılıtıp öyle içirdim hep ama bunun gerekli olmadığını normal damacana su içirmemi söylüyorlar sizler nasıl yapıyorsunuz
Annis-ogul Dyunak cnm bebegim 9 ay 19 günlük. Bu hafta ki kontrolde doktoruma sordum .şişe suyunu kaynatıp oyle icir 1 yasina kadar devam dedi
Melismelis Hiçbir suya güvenmeyin muhakkak kaynatın ve hazır suyu pet şişe değil de cam şişelerden alsanız daha sağlıklı olur . Pet şişe kanserojen madde içeriyor hele güneşte de bırakılmışsa çok zararlı
elifiii Dyunak 1 yasına kadar hep damacana suyu kaynatıp ılıklastırıp hazırlıyordum cam şişeye. Yani eger alabiliyorsanız cam şişe suyu alıp yapmak daha iyi. 1 yasından sonra vücudu sudan bulasabilecek olası mikroplara daha dayanıklı olacaktır.
Selinsu1 Dyunak 6 aydan sonra normal satin aldigimiz icme suyunu verdim kaynatmadim cokta pimpirikli degilim boyle konularda