Annis-ogul Zahidmom ya onlar hep kısa ölçüyor hepsinin metresi mi hatalı yaa.evde de ölcüyorum hastaneyle bir tutuyor .ama sağlık ocağı hep kısa ölçüyor
lanadelmiyav Zahidmom ayy evet bende aynısı yaşadım. 45 günlük iken doktorumuz ölçtü 60 cm dedi, sağlık ocağında ki ebe 70 günlük iken ölçüp 54 cm dedi. Ve sorduğum hiçbir soruya cevap veremiyor, aşırı kabiliyetsiz ve bilgisiz bir ebe😒
leynanin_pembemantosuu Zahidmom biz böyle birşey yaşamadık hiç evde ölçüyoruz aynı sağlık ocağı ölçüyor aynı doktor ölçüyor aynı
Durukusunannesii Zahidmom aynı sekılde bizde boy baş cevresi kilosu hep eksik öyle 1 cm falanda degl 3-4 cm eksik ölcüyolar
Milamoms Zahidmom bizim 4 ay da gittik sağlık ocağına 61 çıktı 6 ayda gittik 59 dedi nasıl yani dedim çocuk kısaldı mi 🤣🤣 anlamadim diyo dedim geçen 61 cm di sonra yalandan bidaha ölçüp aynı 61 cm dedi 🤣
mertbebekkk Zahidmom özellikle cimere yazdım gittiğim sağlık ocağının tartisimi bozuk bu nasıl bı ilgisizlik diye gereği yapıldı diye dönüş yaptılar bakalım 6.ayda gorcem