Kızlar ben düşünmüyorum eşim kutlamamıştı. Arkadaşım eşiyle öyle şeyleri asla atlamaz çok romantik Bi eşi var. Arabaları, hızı çok seviyormuş kızda düşündü dedi ki go kart hediye etmek istiyormuş. Yarım saati 95 TL gitmeden önce hediye etmek istediğin kişiye mesaj gidiyo ister mail le isterse kargoyla kartlarla falan davet ediyo. Sizce yarım saat için 95 TL verilir mi çok kararsız eşi çok sevinirmiş siz olsanız yapar mıydınız fikir istiyoruz sizden o da okuyacak yorumlarınızı 🤗