tatlisertt Kızlar 1 2 hafta sonra İzmir’e gitmek istiyorum havalar nasıl ne durumda denize gidilir mi ?
Eesay tatlisertt valla dünden beri öyle yağmur yağıyor ki 😱 yağış yokken güzeldi havalar ama yanıyorduk yani
Mom356 tatlisertt Dünden beri çok soğuk biz gece heryeri kapatıp uyuyoruz üstümüze battaniye örtüyoruz
Rojbinizgi Canım ben İzmir Buca’da oturuyorum bir söz vardır izmirin havasına güven olmaz diye gece sıcaktan yatamiyorduk şimdi ise üstümde pikeyle oturuyorum 😂