Ben de bakıcıyla yapamadım, 15 aylıkken vereceğim mecburen, benimde aklımda sorular var. Bir yerle görüştüm, tuvalet egitimi almadan alamıyoruz dediler. Neden dedim, bu çocuğunuz açısından daha iyi, o yüzden bizde bu şekilde tercih ediyoruz dediler. Tam olarak neden ben de anlayamadım ve üsteleyemedim.