Merhaba herkese. Doktorumuzun tavsiyesiyle tadımlara başladım bebeğim 5 ay 10 günlük. Dün kabak ile başladık ve 1-2 kaşık kadar da su verdim. Doktorumuzun dediği günde 2-3 kere aldığı kadar su verebilirsin. Suyu şimdlik kaşık ile veriyorum ama alıştırma bardağı için erken mi? Sizler nasıl yaptınız, tecrübeli anneler bilgi verebilir mi?