Cgdmltr93 profa götürdük eeg falan cekildi sıkıntısı yok şükür. Hiç tutmuyor değil ama coğu zaman bırakıyor, yüzüstü kaldırıyor. Kucağımda da oturur pozisyona almaya calısıyor kendini ama kafası öne düşüyor kucağımda omuzumdan uzaklaştığında kaldırmıyor ben sesleniyorum kaldırıyor 3-4 sn bakıyor yine bırakıyor. Kafasını öne doğru kaldırmayada calısıyor anlamadım ya