Kızım 16 aylık ve 3 aydır adetim hep 10-15 gün gecikiyor her ay hep bir stres içimdeydim bu ay da 10 gün gecikti test alayım dedim ama hiç çift çizgi göreceğim aklımın ucundan geçmiyordu . Kızzzzz çift çizgi gördüm ya 😂😂😂😂 ya mutlu oldum mu olmadım mı anlamadım sanırım şaşkınım da . Daha işe de dönemedim ondan da çekiniyorum ay bilemedim yazmak istedim
rabbim hayırlısını yazsın hakkımızda ne diyelim