DevranAlp Kızlar bebeklerinize kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz bide d3 ne kullanıyorsunuz doktor bize kan ilacı olarak ferro sanol verdi d3 olarak da monovit verdi kan ilacı iğrenç kokuyor sizler neler kullanıyorsunuz acaba değiştircem ya
Ugggg DevranAlp ben devid 3 kullanıyorum tera ile monovid karın ağrısı yapiyomus şikayet eden çok ama bir kan ilacı veren olmadı 4 aya girdik
yenibiranne DevranAlp bugün doktor ferifer verdi kaşık şeklinde içinde surup var kullan at gibi şurup.
DevranAlp Ugggg monoviti ilk defa kullanıyorum kan ilacı sağlık ocağının verdiği aşırı huzursuz ediyordu kullanmadım kullanamadım doktor da bunu yazdı ama nasıl bilmiyorum zaten çok ağır kokusu var bnm bile midem kalktı
DevranAlp yenibiranne çok mantıklıymış burda bir sürü anne var kullanan kan Demir ilacı hiç beğenmedim kan ilacını yine ya bu kdr ağır kokusu olduğunu bilmiyordum
Ugggg DevranAlp Allah Allah biz,e niye vermediler monovit d vitamini ayriyeten bide kan ilacimi verdiler size bebek nekadarlik
yenibiranne DevranAlp buda kokuyor gibiydi ama ferrum gibi degil depolarda boşaldı artık o yüzden zorla ağlasa da veriyorum 🤷🏼♀️
DevranAlp Ugggg Ugggg bnm bebeğim beş buçuk aylık dört aylıkken kan ilacı verdiler d vitamini kaç aylıkken verdiler hatırlamıyorum