Oğlum 7 aylık 4 gün önce ateş başladı kolalti 38 kafa 39. 5 kusur
Hastaneye gittik kartal eah idrar tahlil yapıldı temiz ateş orda 37.2ye düştü bisey yok dediler eve yolladılar. Gece koltukaltı 39 a geldi yine hastaneye gittik kulağa baktılar iltihap var dedi agunentin sürüp yazdılar calpolede devan et dediler .antbyotuk başlayalı 2. Günümüz hala ateşli kızlar arada dolvenle araya giriyorm en fazla 37.7 düşüyor çok huysuz . 3 gündür bisey yemiyo sadece anne sütü ve şu deminden arka arkaya cıvık diski yaptı. Anne sutundenmi yoksa ishal mi anlamadim . Ilk bebeklik zamanındaki gibi yaptı. Dr diyoki antbtik başka 3. Gün düşer ateş. Düşmezse yine getir doyo kafayı yicem . Rota dan korkuyorum . Bide aşırı oksuruyo bakmam lazım kızlar artık buraya yazım dedim nolur yardım edin