Selam guzel anneler.. Uzun suredir morelim cidden cok bozuk bugun daha da cok bozuldu. Kizim 11 aylik yaklaşık 2 aydir da durduk yere vücudunda kirmizi kirmizi benekler cikiyor.. Gogsu, sırtı sanki kumun altinda saatlerce guneslenmis gibi yanık oluyor. Kaşımaktan kendini kanatiyor goturmedigim doktor kalmadi. Hastaneler, klinikler, cocuk doktorlari hepsine gittim ama hicbiri neden olduğunu anlamiyor. Geçiyor oh gecti diye seviniyorum bir kac gun sonra bir anda yine geliyor hic ummadik anda. Yaklasik 2 aydir neden oldugunu araştiriyoruz cildiyelere bile gittik ama yok. Hastane 3 adet kortizonlu fitil verdi. Ozel yapim kortizonlu krem yapıldı.. Dun aksam kizimi uyuttum hicbirseyi yoktu sabah uyandi yuzune bir baktim heryeri benek benek kirmizi. Yuzu, ayaklari, elleri, sirti ,gogsu her yerine yayilmis hemen kizimi yine cocuk doktoruna goturdum yaklasik 2 ay once geldiğimi ve hala geçmediği soyledim. Kimse anlamiyor ve neden oldugunu bilmiyor.. Sonra bana hamilelikde sitres , kavga, ayrilik gibi sorunlarin oldumu diye sordu bende evet dedim. Hamileligimde esimin ailesi tarafindan cok fazla sorun yaşamıştım kabus gibiydi hersey oyle dedikten sonrada bana dedikleri şey hamilelikde yasanan sitres ve benzeri olaylar cocuk doğduktan sonra tramva olarak bu sekilde seyler olabilirmis. Bunu duyduktan sonra morelim cok bozuldu cidden.. Boyle bir durum yasayan yada duyan varmi. Allah dert verip de derman aratmasin kimseye kizimi bu sekilde gördükçe ve birsey yapmadıkça cok üzülüyorum