Poycuk Arafinannesi Ben 3 hafta önce aşı oldum. Sinovac seçtim. Bebeğim 4 aylık herhangi bir problemle karşılaşmadık. Çocuk doktorumuzda inaktif aşı olduğu için sinovac olmamı söylemişti.
BeyzaLivaLeyla Arafinannesi kuzenim biontech oldu geçen bayram bu aralar sanırım 2.dozunu olacak bir sıkıntı olmadı emzirmeye devam etti aynı gün hiç beklemedi bile
Arafinannesi Aylinsmom canım e-nabıza gir Covid19 aşı butonuna tikla orada yazıyor sıranız gelmiştir veya gelmemiştir diye🤗