Merhabalar herkese. Bebeğim 41 günlük. Geçen hafta sağ göğsümde bi ağrı ve sertleşme yaşadım sıcak kompresler emzirme vs açtım o zaman sağdığımda 30 cc çıkmıştı sağ göğsümden. Şimdi bebeğim sağ tarafımı kavga dövüş 5 dk anca emiyor sol tarafta 20 dk kalıyor yaklaşık hatta bıraksam daha da durcak sütüm mü kesildi acaba 😔 bir haftadır da çok ağlamaya başladı gazdan diye düşündüm ama acaba bu süt olayından mı ağlıyor ne önerirsiniz