Merhaba anneler. Bebeğim 1 ay 8 günlük. Doğduğunda sütüm azdı ve ilk günler mama ile destekledim. Sonrasında sütüm çoğaldı sadece anne sütü verdim ama ilk ay 500 gram almıştı. Sağlık ocağında 2. Ay yeterli kilo artışı olmazsa mama ile desteklersin dendi. Son bir kaç gündür bebeğim sürekli emmek istiyor. Göğüslerin sanki boş gibi oldu. sıkınca ucundan süt geliyor ama doymuyor göğsümde uyuyor on dakka sonra ağlayıp yine emiyor ya da uyumasa da kendisi bırakıyor on dakka sonra yine istiyor. Acaba sütüm mü az ya da kesiliyor mu diye endişeleniyorum. Sağmaya fırsat bile vermiyor sürekli emdiği için sağdığımda o yüzden çok az süt geliyor. Mama vermeyi bir kaç kez denedim ama mamayı yemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım aç mı tok mu anlamıyorum. Ne yapmalıyım?