Srhtzlyh beğenmenize sevindim. gerçekten ben çok beğenerek kullanıyorum. kaliteside çok iyi kumaşı vs. tereddüt etmeyin o konuda alırsanız eğer. bende çok araştırdım diğer kangurular çok kaba geldi banada bide ben minyonum onlarıda takarsam kaybolurum diye düşündüm. ve iyiki bunu almışım. new age modelini kullanıyorum ben gri yıldızlı olan çok şık duruyo