Balkupummm
170 ₺ en son gittiğimde. Yaa ben kızımı götürdüm benimle bile ilgilendi. İştahsızlık için gittik. Her hafta kilosuna baktı, özel liste yaptı yemesi düzene girsin diye. Onun gibi bir doktor görmedim hiç. Hatta ben zayıf olduğum için benden tahlil istedi e nabizdan geçmiş tahlillerime baktı. Benim çocukluktan gelen hastalığımın tanısını o buldu. Yıllardır gitmedigim doktor kalmamıştı.