ilknurcelik sabah 8:00-09:00 arası uyanıyoruz kahwaltı yapıyoruz ben ne yiyosam oda aynısını yiyo öğleden önce isterse emiyo bi kere istemezse papjeler war burda türkiyede warmı bilmiyorum kabaklı muzlu bisküvili hawuçlu onlardan içiyo öğlen çorba içiyo we saat 13:00 gibi uyuyo 15:30 / 16:00 arası uyanıyo we isterse yine emiyo istemezse zorlamıyorum eskisi kadar emmiyo çünki istediği sewdiği sebzelerden haşlıyorum et weya tawuk yapıyorum ! Weya kendimize ne yaptıysak onu akşam 18:30/:19:30 arası bir saat bi şekerleme yapıyo çünki çok yoruluyo aşırı hareketli bi çocuk gece uykusuna 21:30 en geç 22:00 pek kalmıyo bu saate yatıyo gece susarsa bir kere kalkıyo 🙄 susamazsa onada kalkmıyo 🙄 maşallah tosunuma annesini 6 aydan beri bu düzende üzmüyo pek ama 6 aya kadar olan süre işkence gibiydi 😂