Sevdamavi 6 ay uykuya geçiyormuş saç uzaması bizimde 3.5 aylık oglum bende düşünmüştüm kestirmeyi bekleyelim demişti doktorumuz çok dökülüyo altan gelen saçlarda var kısım kısım . 9 aya kadar tüm bıngıldağı kapamıyormuş ondan da biraz korktum beklesin gerekirse bağlarım artık