Denizinannesi52 Valla yumuşak pohaca yapmanın tek yolunu biliyorum oda ele yapısan bir hamur yagurmak yani böyle kaşıkla karıştırabilecegin sekilde 🤗
35 dk mayalandıktan sonra eline yagın icine batırıyorum hamurun havasını alıyorum elime hamur yapıstıkca yağlıyorum sonra sekil verip 15 dk dinlendirip fırına 😁
Hatta instagram sayfamda var bakabilirsiniz dicem yasak 😆