1 aylık bebişim her emme sonrası, omuzuma alıp gazını çıkarana kadar kusuyor. Sice karnı dıyuyo mudur, ben tekrar emzirmeye uğraşıyorum sonrasında ama sonra yine çıkarıyor. Çıkartmadığı zaman göbek atasım falan geliyor. Zaten emme süresi de 15-20 dakikalarsan 8’lere düştü ona da ayrı üzülüyorum. Fışkırtarak da kusmuyor ondan reflüsü yoktur diye düşünüyorum ama ne yapacağımı şaşırdım. Yardım lütfen, nasıl bir yol izlemeliyim?