LittleMan Merhaba anneler . Böyle bir yardım yapılıyormuş her ay bilgisi olan var mı . Bende yeni öğrendim Benim bebekler ikiz . Heleki bizlere hemen veriyorlarmış . SSK yada Aile sosyal politikalar bakanlığına başvuru yapıyormuşsun vs..
LittleMan Emine inşallah vardır ya eşime söyledim de başvuru yapacak . Sanırım gelir belgesi götürülmesi gerekiyormuş . Herkes başvuru yapabiliyor. Ama özellikle çoğul gebelikleri ön planda tutuyorlarmış.
Ctnayse LittleMan başvuru yaptınız mı? Benimde 9aylık ikizlerim var ne mamaya ne beze yetişebiliyoruz birde benim kyk borcum var :( bende çalışamıyorum bebekleri bırakacak yerim, kimsem yok.
LittleMan @Ctnayse eşim iş yoğunluğundan gidemedi bişe unuttuk ama izne ayrıldı bu hafta kesin gidecek yazarım buraya kesin cnm