Ben kaynanaymış görümceymiş böyle şeyleri hiç sallamam. Gel gör ki yine basit olan bir şeyi kafaya taktım. Oğlumun sabah beri kafası sıcak 37.2 oldu en çok normalde hep 36.5 ama ben yine de ölçüyordum. Gel gör ki ateş ölçeri alırken yere düşürdüm ve çalışmıyor. Şimdi böyle zaman da olacak şey mi? (Koltuk altı da var ama asla ölçtürmüyor) Neden kafası sıcak onu da anlamadım hala zaten. Diş mi enfeksiyon mu bilmiyorum üstüne ateş ölçer bozulunca sinirlerim laçka oldu. Bugün de basit bir olay için üzdüm kendimi iyi oldu🥺🥺