MS-01 Edafiko yerleşme kanaması uzun sürüyor mu bu kadar bilmiyorum ki hiç 5 gundur var ama eskisi kadar çok fazla değil
Symayldrm MS-01 aynen canım bak mutlaka çünkü ben de bakmadım sonra ki adetmi bekledim öğrendiğim de 1.5 aylık hamileydim :)
MS-01 Symayldrm tamam canim ama suan adetliyken test yapınca dogru cikar mi yada yapılır mı bilmiyorum pek