okuloncecianne E011 doktora sorsanız daha iyi olur bence çok küçük çünkü ama biz nurse harveys kullanmıştık
okuloncecianne E011 etmişti ama bizim çok fazla yoktu gaz problemi bir iki hafta kullandım sadece çok da vermedim
Gizem_ar Doktora sormadan kesinlikle başlamayın 1 aydan önce önermiyolar burdaki tavsiyeler işinize yaramaz her bebek farklı lütfen damla da olsa ilaç neticede doğal falan hikaye.
Mirayecem Benim bebeğim kolikti biogaia çok iyi geldi canım. Hatta 4 aylık oldu bıraktım ben tekrar başladı gaz sancıları 6 aya kadar devam ettim