Merhaba oglum 20 aylik oldu yavastan emzirmeyi birakmak istiyorum. Asiri duskun emmek lafi gectiginde kahkaha atarak yanima kosar. Cok seviniyo. Gece cok sik emer yoruldum ama artik birakmaliyiz. Sabir tasi kullanarak ne kadar surede biraktiniz? bebek skinti cekti mi? sizin memeler ne duruma geldi? bna detay bilgi verebilir miainiz :))