Linaguven Merhaba yanlı hatırlamıyorsam 3.ayda göz kontrol yaptırmıştım doktor 1 yaşta kontrol edilmesi gerekir diye sanki söylemişti sizlere de öyle söyledi mi acaba kaçıncı ayalrda göz kontrolü yaptirdini tecrübeli annelerin yazarsa memnun olurum 1 yaş 26 günlük olduk:)
Mom0911 Linaguven 1 yaşında yaptrdık biz. Sadece göz doktoru değil , tüm doktorlardan kontrolden geçmiştik
Mom0911 Hasev2707 göz doktoru, ortopedi doktoru, nöroloji, diş doktoru, ekokardiyagrafi, kulak doktoru, çocuk cerrahisi vs
Hasev2707 Mom0911 okadar a. Bir sıkıntı olduğunda gönderiyorlar siz işi garantiye almışsınız Osman gecmis olsun☺️
Mom0911 Hasev2707 bilmiyorum cnm her sene öyle olması lazımmış. Mesela 1 yaşında geçtimi kontrolden tekrarı 2,yaşında 3 yaşında 4 yaşında 5 yaşında öyle devam. Yani senede bir kere doktorların hepsinden kontrolden geçmesi lazımmış bu arada Moskovadayız, Türkiye’de nasıl ? Sadece kontrolden geçmesini gerekli gördüğü zamanlarmı gönderiyor doktorlara ?