Symnr bende 35+1 de doğum yaptım unıbaby kullandım ama oğlumun teninde hep bi kuruluk döküntü tarzı şeyler vardı kimse bana prematürelerde kullanılmaz dememişti sonda saf zeytinyağı kullandım yine aynı oldu erken doğmasından kaynaklımı küvezde ışık altında kalmasından kaynaklımı bilemiyorum ama cildi çok hassas hemen döküntü oluyo bi kere ütüsüz kıyafet giydirdim hemen isilik gibi döküntü çıktı kal cinsiyete götürdüm bişey yok dediler alerjik degil yani 2.5 yaşında hala çok hassas