Asafeymeninannesi Aynı sorunu ben de yaşamıştım. Kendi kendime hep düşünürdüm bu çocuk ne kadar emdi şimdi, yetti mi sütüm, mama da mı versem vs. vs. Ama kızım ne emzik tuttu ne de biberon. Her istediğin de emzirdim hiç yeter diyip bırakmadım çok sıkıldım bunaldım ama mecburdum iyi ki her istediğinde emzirmişim. Siz de çok takılmayın benim gibi çünkü boşa oluyor 🙈 her istediğinde emzirin gitsin o çeke çeke iliğinizi kemiğinizi kurutup doyuruyor kendini merak etmeyin 😌 Çişini kontrol edin yeter bir de kilo alımı..