Hirabebek37 Kadını severim duruşu bakış açısı muazzam ve olması gerektiği gibi. Ara ara izliyorum ve bana kattığı çokta şey var. İnsanlar kötü, ciddi anlamda kötü en yakınlarımızdan beklemediğimiz şeyler aslında imkansızda değil. Hayata karşı daha tedbirli yaklaşmayı öğretiyor. Kız çocuklarına, kadınlara verdiği önem ve değer takdire şayan.