tontisbebegim ben tabak koymuyorum döküyo diye.direk mama sandalyesi üstüne koyuyorum bi parça onu yiyimce tekrar bi parça koyuyorum 1 yaşına geldi hala aynı.cogu zaman yemez minciklardi benim kızım da ama zamanla yediği şeyleri keşfettim.o elinde oynarken siz de vermeye çalışın mesela çaktırmadan zamanla yoluna girer