Cheddar ah Harika çok iyiymiş , bizde yeni yeni kelimeler çıkarıyoruz ama bence baba yı bilinçli söylüyor ama bilinçli olarak kabul etmiyorlarmış bu aylarda (14aylık) çünkü babayı görünce baba diyor ,, ya inşallah bizde baya baya artarız 🙏🏻 Darısı bize olsun 🙏🏻 Saglıkla büyüsünler inşallah 🌺🙏🏻