Hilokiiii ya herkeste bu şikayetler var hastaneler bu şikayetlerle dolmuş taşmış daha 2 gün önce oğlumun ateşi 40 dereceye kadar çıktı gittik doktor direk kusma ishal mi dedi hemşire herkes bu şikayetlerle geliyor dedi bizde yoğun enfeksiyon çıktı serum verirdi şimdi ise antibiyotik veriyorum