Oğlum son 1 aya yakındır bezden rahatsız oluyor. Gün içinde bezsiz duruyor ama çişi veya kakası geldiğinde hemen bezlememi istiyor. Mesela bugün sabah bezini çıkarttım. 1 saat sonunda yanıma geldi, anne çiş dedi. Hadi oğlum tuvalete gidelim desem de kabul etmedi. Bezini aldı yere yattı😣 tuvalete gitmek istemiyor diye lazımlık denesem ona yapar mı? Bu sefer lazımlığa alışıp yine tuvalete yapmak istememesinden çekiniyorum. Tecrübeli anneler bana yardım ederse sevinirim. 😊