defnemilam merhaba hanimlar. bugün asilarimizi olduk herhangi bir yan etkiyle karsilastiniz mi ates vs . saglik ocaginada sormayi unuttum size nasil bilgilendirme yapmislardi ?nötropenimiz vardi cok sukur degerler biraz duzelince doktor onay verdi asilar icin . insallah problemsiz atlatiriz.
Mom0911 defnemilam 1 yaş aşımızda aşı aldığımız gün ateşi vardı hafiften. Bir gün sonrası normaldı herşey🙏🏻
Dogavesultan defnemilam bizde ateş olmadı ama huzursuzdu keyifsizdi inşallah ateş olmaz olursa ince giydirin zaten yaz geldi tek zınınla durabilir ateş olursa nemli bezle başını falan silebilirsiniz duş için 24 saat beklenmesi gerekiyor yine
Mom095 Mom0911 merhaba 1 yaş aşısı 3 taneydi dimi? Bana ebe 1 kol 2 bacaktan yapılacak demişti sizinde mi öyle oldu? Haftaya bizimde var 😥
borasmom Hiç bir problem yaşamadık :) bu aşıların ateş yapmayacağını, yaparsa calpol vermek gerektiğini söylediler. Ayrıca özel aşımız da vardı onda da sıkıntı yaşamadık. Geçmişler olsun sağlıkla kalın inşallah.