Merhaba biz 2 aydır kullanıyoruz kızım 5 aylıkken başladık şimdi 7 aylık olmak üzere haftaya kontrolümüz var burada tecrübelerimizi paylaşalım istedim ne kadar süredir kullanıyorsunuz yada kullandınız tecrübeleriniz neler ? Her anne gibi bende bi an önce iyileşip rahat hareket edebilsin diye gece gündüz dua ediyorum gelişmeler nasıl gidecek merak ediyorum