Kizlar merhaba. Bebegim 4. Ayinda ve alerjik bir bebek. Bir haftada sadece 30 gr almis sadecr anne sutu aliyor ama onu da almiyor memeye geldiginde agliyor veya memede tutup birakiyor tutup birakiyor. Hic istahli degil. Sug sagiyorum ve oyle vermeye calisiyorum 50cc max daha fazlasinda basliyor aglamaya. Aglaya aglaya iciremiyorum bogulacak gibi oluyor. Artik mama almasi lazim bence, emmeye emmeye sutumu de azaltti. Bebegi 4 aylik olup benim gibi sorun yasayan var mi :/