Mihranimmm 1 saat önce kizim yataktan düştü. Nasil oldu anlamadım kaydı resmen ellerimden yüz üstü düştü. Burnu hafif kanadı 5dk kadar ağladı sustu. Uyku saatiydi anca sakladım bu kadar simdi uyuyor. Bir şey olur mu arkadaşlar çok korkuyorum
Yenibebek_yenianne Mihranimmm Gecen doktor bize hastaneye koşmadan önce gozlemleyin dedi. Onların da yapacağı bir şey olmuyor size gözlem altında tutmanız gerektiğini söylüyorlar dedi. Tomografi çektirmek de zararlıymis 100 defa röntgeni girip çıkmak gibi falan. Bir kez çektirdik biz yataktan düşmüştü oglum hala pişmanım.
Mircet Mihranimmm burnundan kan geldiyse bence beklemeniz hata ambulansı çağırırsanız direk gelir burun kanaması önemli
Ultraslan40 Mihranimmm keşke bi 1 saat daha uyutmasaydınız, iyice gözlemlerdiniz, aksi halde sorun gördüğünüzde götürürdünüz.
sevgi88 Canım imkanın varsa doktora götür derim bi şey olmaz Allah ın izniyle kızımda 5 aylıkken düşmüştü bi kaç saat uyutmadılar doktora göturduğumda sorun çıkmamıştı
sevgi88 Mihranimmm tamam sen baba gelince götür tedbir amaçlı o esnada da gözlerinde kayma var mı kusma var mı gözetle 3 saat falan uyutma ama doktora da gitsen sana uyutma diyecek çünkü çok geçmiş olsun korkma bizi haberdar et. Daha çok düşecekler canım ama anne yüreği insan çok ama çok üzülüyor
Mircet Mihranimmm bunu doktora gitmeden bilemezsiniz benim kızımda düştü ve burnu kanadı tomografi çekildi ve 5 saat uyutmadık bence yalnış yapıyorsunuz
Mircet Mihranimmm uyumasına izin vermeseydiniz keşke tomografide çok şükür bi sıkıntı çıkmadı bi ay sonra kulak burun boğaza da gittik şükür bişey olmadı ama ambulansla gitmiştik burundan kan gelmesi masum değil diye
Sumeyraemrcn Canım sen sakinliğini koru bizimde başımıza geldik burnu kanadı bizde burnuna bi şey oldu sandık ama film çektiler bi şeyi yoktu kusması yada aksi bi durum yoksa panik yapma kontrol amaçlı götürürsün