Bir yardımcı olurmuusnuz kızlar bebeğim üç aylık benı doğru düzgün hiç emmedi ilk başlarda zar zor alıyordu artık hiç almıyor tabiki 2 ay boyunca sağdım oda çok az çıkıyordu günde 30 cc anca bir günde mecbur her zaman vaktim olmuyordu bi iki kere anca gün içinde sağardım suan 3 aylığız hala gögüsümü sıkınca geliyor süt ama sağma falan da yapmıyorum öyle kalıyor göğüste. Bu sabah orda bi ağrıyla uyandım sızlama dokununca uğuşukluk acaba sebebi ne olabilir süt birikintisi mi intihap mı Allah korusun yoksa başka bısey mı :(